top of page
פוסטים חמים
פוסטים אחרונים
ארכיון
תגיות
אין עדיין תגים.
עקבו אחריי
  • Black Facebook Icon
  • Black Instagram Icon
  • Black Pinterest Icon
  • Black YouTube Icon

איפור כלות איך לבחור מאפרת

אוטוטו מגיע היום המאושר בחייך, וברומטר ההתרגשות מראה על שיאים חדשים. את עסוקה בהפקת החתונה שלך ברמה שלא היתה מביישת את משרד ההפקות הגדול ביותר בארץ. כמו גנרל צבאי - מוצאת מקום לאירוע, מראיינת צלמים, מודדת שמלות, נפגשת עם הדי. ג'יי, "עוזרת" לחתן לבחור חליפה, מפקחת על הדפסת ההזמנות ובוחנת מנות כאילו הרגע יצאת ממאסטר שף. רק בדבר אחד אין לך מושג מה להחליט - איפור ושיער. כמובן שהדבר תקף גם לכל הכלות שהפקת החתונה שלהן לא מתבצעת ישירות על ידן.

איפור כלות | איך לבחור מאפרת | ליאט בן שמשון איפור ושיער | צילום: זוהר שיטרית

אז איך באמת בוחרים את המאפרת ואת מעצבת השיער?

זו שתהיה הנכונה ביותר עבורך, שתשרטט על פנייך את כל מה שאת רוצה להביע, תדגיש את היופי שלך ותגרום לך להיראות מיליון דולר בדיוק כפי שדמיינת את עצמך ביום הקסום הזה? שאלת השאלות היא באמת איך לעשות בחירה נכונה של מאפרת כלות. האינטרנט מוצף באתרים שבכל אחד מהם מצהירה מאפרת כלות זו או אחרת שהיא הטובה מכולן, מומחית בעיצוב, איפור לכלות ובנות משפחתה, אלופת האלופות שלא נראתה כמותה מעולם. האמנם?

להלן כמה טיפים שיעזרו לכן למצוא את אותה מאפרת כלות הנכונה ביותר עבורכן, זו שתתחברו אליה ולעבודתה, ושתהיו בטוחות כי מהאיפור הזה ייצאו רק דברים טובים:

תמונה שווה אלף מילים

בחני היטב את אתרי האינטרנט של כל מאפרת מקצועית שאת מעלה בחיפושים* ברשת. התבונני בעבודות והתרשמי מהמגוון. מאפרת כלות איכותית לא צריכה הרבה מילים כדי לתאר את עצמה. התמונות שלה מדברות בעד עצמן. נסי לראות את עצמך בתמונות האלו, ולדמיין את עצמך באחד מהסגנונות. חפשי מאפרת שיש לה תיק עבודות מגוון שמראה את היכולות שלה, את הידע שלה והטכניקות שלה במגוון של איפורים שדווקא שונים אחד מהשני. חפשי תמונות של כלות אמיתיות, מהיום יום, ולאו דווקא צילומי דוגמניות. המבחן האמיתי של מאפרת כלות מקצועית הוא לאפר כלות מהחיים, ממש כמוך.

מפה לאוזן

בקשי המלצות. חפשי את ההמלצות שכתבו כלות על המאפרת, או בקשי ממנה שמות של כלות שאפשר לדבר איתן. רק כלה תוכל להבין כלה אחרת ולספר לה מה אהבה, מה פחות וממה היא ממש התרשמה. חפשי המלצות של כלות. לא יעזרו לך המלצות של איפור להפקות טלוויזיה למשל, מאחר ומדובר באיפור שונה לגמרי. ודאי כי המאפרת היא בעלת ניסיון וותק באיפור כלות, עם ניסיון באיפור כלות רבות.

אהבה ממבט ראשון

דברי עם כמה מאפרות או אפילו היפגשי איתן. נסי לראות עם מי את מרגישה הכי בנוח והכי חופשי. את לא רוצה להיות מתוחה או נבוכה לידה ואת רוצה לומר לה בדיוק מה את חושבת על האיפור ואם יש משהו שלא אהבת ואת מבקשת לתקן. מאחר ואותה מאפרת כלות תלווה אותך ביום החתונה שלך, הדבר האחרון שאת רוצה ביום החשוב הזה הוא להתעצבן. הכימיה בינך לבין מאפרת כלות היא בעלת חשיבות רבה. זכרי כי מאפרת אישית תהיה צמודה אלייך, ורק אלייך, והתהליך כולו הוא אישי מאוד, זאת בניגוד לסטודיו לכלות, שם מתאפרות בעת ובעונה אחת כמה כלות, בסגנון סרט-נע, והיחס שם הרבה פחות חם ואישי.

מיקום או לוקיישן

עשי חושבים היכן את רוצה להתאפר. מה באמת חשוב לך במקום? בסטודיו של המאפרת? בבית שלך? בבית מלון? אם המאפרת תאפר אותך בסטודיו שלה תצטרכי לקחת בחשבון שזה לא בסביבה הטבעית והנוחה שלך ותצטרכי לנסוע לשם. היכן היא נמצאת? רחוק ממקום האירוע? האם היא תסכים להגיע לביתך? מה התוספת הכספית הכרוכה בהגעה עד אליך? בררי את כל השאלות הללו לפני שאת מקבלת החלטות לגבי אותה מאפרת כלות.

אין חכם כבעל ניסיון

אל תוותרי בשום פנים ואופן על פגישת ייעוץ. הכירי את המאפרת, זו ההזדמנות שלך לערוך תיאום ציפיות, להבין את הכיוון, לגלות שמה שדמיינת לעצמך במחשבה לא ממש מסתדר בפועל. בפגישת ייעוץ תוכלי להתרשם מעבודותיה של המאפרת, להתייעץ איתה וולשמוע את דעתה מה יתאים לך. מאפרת אישית תיתן לך הכוונה חשובה בנוגע לרמת הלחות המומלצת לשימוש בסמוך למועד החתונה, מתי מומלץ לבצע טיפול פנים, הסרת שיער וכדומה. בנוסף, המאפרת המקצועית תעניק לך טיפים בהתאמה אישית, במיוחד עבורך, בהתאם לסוג העור שלך, לסוג השיער ועוד. מומלץ להגיע לפגישת ייעוץ עם חברה, אחות או אמא, מישהי שאת סומכת עליה והיא בטעם שלך, שתיתן עוד חוות דעת. בנוסף, אם מתאפשר כדאי להביא תמונה של השמלה שלך כדי שהמאפרת תוכל להתאים את הצבעים והסגנון למראה השמלה ולקחת בחשבון את הקונספט הכולל, במיוחד אם היא גם זו שתעצב את שיערך. פגישת ייעוץ תהווה עבורך את השיקול האחרון אם להמשיך עם אותה מאפרת כלות או לא. ולכן יש לו משמעות רבה מאוד. בנוסף כשבוע לפני החתונה ממליצה להיפגש לסגירת קצוות אחרונים ולתיאום ציפיות אחרון.

כלה - מלכה ליום אחד ליאט מציעה איפור מקצועי עם יחס אישי ומחבק לכל כלה וכלה, והאהבה שלה ניכרת בכל עבודותיה ללא יוצא מן הכלל. ליאט מגיעה עד הבית, או לכל מקום שבו הכלה מתארגנת, וחוסכת ממך את ההתרוצצות, זמן הנסיעה, הפקקים והחיפוש אחר חנייה. ביום חגך, שבו כל דקה חשובה כל מה שבא לך זה להתפנק. עבור ליאט כל כלה היא מלכה, וכך גם היחס שכל כלה מקבלת ממנה, הן באיפור המקצועי, והן בעיצוב השיער בסגנונות רעננים, אחרים, ייחודיים ומקצועיים מאוד. את מוזמנת להתרשם מתיק העבודות המגוון, מהיכולות המרשימות, ומהכישרון הנדיר, שיבטיחו לך הגשמת כל חלום או פנטזיה באיפור ובעיצוב שיערך.

לפגישת היכרות עם ליאט התקשרי עכשיו 054-5335771

צילום: זוהר שיטרית

bottom of page