top of page
פוסטים חמים
פוסטים אחרונים
ארכיון
תגיות
אין עדיין תגים.
עקבו אחריי
  • Black Facebook Icon
  • Black Instagram Icon
  • Black Pinterest Icon
  • Black YouTube Icon

איפור ושיער לכלות - השילוב המנצח

יום החתונה הוא יום עמוס בסידורים, במיוחד לכלה שאמורה להספיק להתאפר, להסתרק, להתלבש ולצאת יפיפייה ליום הצילומים. רגע לפני שאת יוצאת לסיור, חשבי איך את מורידה את מפלס הלחץ ומרכזת את ההכנות במקום אחד שהכי נוח לך - מקום שבו את בוחרת ושכולם מגיעים עד אלייך. אחד הדברים החשובים בעניין זה הוא למצוא מאפרת כלות מקצועית שגם מעצבת תסרוקות לכלה. שילוב כזה הוא שילוב מנצח, שמאפשר לכלה להרגיש שהיא בידיים טובות, תרתי משמע

איפור ותסרוקת כלה ליאט בן שמשון | צילום חיים אפריאט

הכי טוב גם וגם

אין הרבה מאפרות המתמחות גם בעיצוב תסרוקות לכלה וגם מעולות באיפור, וזהו פתרון נוח ויעיל ביום שגם כך הוא לחוץ ומלא בהתרגשויות. ואז, במקום למצוא את עצמך מתרוצצת בין הסטודיו לכלות למעצב השיער, למאפרת ולמניקוריסטית, תוכלי לדעת שלפחות איפור ושיער מתבצעים במקום אחד. ביום בו תערכי את איפור הניסיון, תוכלי גם לבדוק את נושא התסרוקת, ולוודא כי הכיוון הוא לטעמך. זכרי כי את רוצה כמה שפחות ריצות ביום החשוב הזה, לכן בחירה של מאפרת מקצועית שהיא גם מעצבת תסרוקות מקצועית, יש יתרון עצום. המאפרת, שהיא גם מעצבת השיער, תדע לתמרן בין השניים מבחינת לוחות זמנים, להתאים את התסרוקת לסגנון האיפור והשמלה, וממך הכלה נחסכים הסברים מייגעים למעצב השיער, ותיאומים מלחיצים כאשר את יודעת שאת מקבלת שירות מקיף, אישי, במקום אינטימי או בביתך, והקונספט כבר מוגדר וידוע מראש. יתרון בולט נוסף הוא תחושת האינטימיות והחגיגיות המאפיינת את היום הזה. את נמצאת בביתך או במלון, רק את והמלוות שלך, שהן חברותייך הטובות או בנות משפחתך, נהנית מתשומת לב מלאה, מחבקת ועוטפת, באווירה נינוחה וחמימה, ולא הופכת לחלק מ"סרט נע" של סלון יופי או סלון עיצוב שיער, שם תפגשי עם כלות רבות אחרות כמוך, ביום שאת מבקשת שיהיה כולו שלך. זכרי שאת רוצה להגיע לערב החתונה נינוחה וזוהרת ככל האפשר, רגועה ולבטח לא מתוחה ועצבנית. זהו יום חגך, ומגיע לך להיות מלכה ליום אחד, בכל שלב של תהליך ההכנות.

איפור ותסרוקת כלה ליאט בן שמשון | צילום חיים אפריאט

מחיר היופי

אין מחיר ליופי, ואין מחירון קבוע במקרים של איפור ושיער לכלות. המחיר מושפע מהניסיון של אותה מאפרת מקצועית, המוניטין שצברה והשם שיצרה לה עם השנים. מחיר זול לא מבטיח איפור גרוע, אבל יכול להעיד על חוסר ניסיון של מאפרת, אולי מוכשרת אך מתחילה. השיקול שלך הוא אם את רוצה שביום המשמעותי ביותר בחייך פנייך יהיו מופקדות בידיה של מישהי כזו. כלות רבות מעדיפות את השקט והבטחון להשתמש בשירותיה של מאפרת מקצועית, בטוחה בעצמה, שצברה ניסיון של שנים על פניהן של כלות רבות, בעלות מבנה פנים שונה, מרקם, סגנונות וטעמים מגוונים, ופיתחה מיומנויות שרק הניסיון יכול להביא לשלמות שלהם בעבודה.

הפתעות

זכרי כי מאפרת כלות מקצועית לעולם לא תשאיר "הפתעות" של הרגע האחרון. אם יש תוספות למחיר בגין ריסים מלאכותיים, אקססוריז (אביזרים) לשיער, ליפ גלוס איכותי וכדומה, היא תקפיד ותאמר לך במה כרוך הכל וממה מורכב המחיר, ולא 'תיזכר' ברגע האחרון ליידע אותך בדבר תוספת תשלום בגין תוספות שיער או כל דבר אחר. זוהי גם תכונה שתסייע לך להחליט בבחירת מאפרת מקצועית ורצינית, אחראית וישרה, העומדת מאחורי מילתה.

איפור מלוות

דבר נוסף שיש לקחת בחשבון הוא איפור מלוות, כלומר כל מי שמתלווה אלייך ביום החתונה: חברה טובה, שושבינה, אחות, אמא או חמותך לעתיד. וודאי עם המאפרת כי היא פנויה לאפר גם את המלוות שאיתך. ככה תיהני מבילוי משותף עם החברות הטובות והמלוות האהובות עליך. הן לעומת זאת יהיו כל כולן איתך ולא ימהרו 'לברוח' כדי להתארגן בעצמן. כשכולן מתארגנות יחד יש חוויה של כיף, שיתוף וביחד – שכולן זוכרות לתמיד.

הכלות במרכז

לסיכום, השקעת בשמלה, באולם, בצלם ובמנות טעימות. חשוב לך שהתפאורה הכוללת של ההפקה שלך תהיה מושלמת. אולם, לא פחות חשוב הוא שתזכרי כי התפאורה העיקרית ביום הזה הוא את בעצמך. כל העיניים נשואות אלייך, את מצולמת מכל זווית אפשרית, ונמצאת במוקד האירוע במהלך כל הערב. לכן, ההמלצה החמה היא לא לקמץ בהוצאות דווקא כשמדובר בך, בפנייך וביום הקסום שלך, שלא יחזור על עצמו בשנית.

איפור מושלם

זכרי כי מאפרת בעלת שם ומוניטין, שיש לה הניסיון, הוותק והטכניקות המיוחדות עשויה לעלות יותר. שאלי את עצמך אם את חושבת שמגיע לך איפור שכזה מידיו של מומחה, המבטיח לך כי ביום חתונתך את הולכת להיות הכי יפה בעולם ויותר מזה - עם ראש שקט שכך גם תישארי במהלך כל הערב. זכרי כי מאפרת כלות מקצועית ובעלת מוניטין מכירה כבר את כל האלמנטים והניואנסים הקטנים שהופכים את האיפור שלך ללא פחות מאשר מושלם.

איפור לצילומים

המאפרת תיקח בחשבון את תאורת האולם הבוהקת או את תאורת גן האירועים הרכה, תזכור את צילומי הסטילס שעורכים החתן והכלה ביום החתונה, צילומים שהם חדים וברורים ועם המון "קלוז אפ", צילומי תקריב, בהם כל נקבובית נראית בבירור, ותאפר אותך בחומרים איכותיים, שייראו מושלמים ויישארו עמידים גם בסיום יום הצילומים הארוך. היא תזכור כי איפור עובר בצורה אחרת בתמונות ובוידאו ותדע להקפיד על כך שתיראי טבעית ולא מאולצת מדי, כך שבסופו של דבר היא זו שתגרום לכל מי שיביט בך להחסיר פעימה. ניסיון של המאפרת באיפור להפקות אופנה וצילומים בהחלט נותן ערך מוסף.

איפור ותסרוקת כלה ליאט בן שמשון | צילום חיים אפריאט

אלבום החתונה – מזכרת לכל החיים

זכרי כי התמונות הללו ילוו אותך כל חייך, ואין כלה שלא רוצה שהמזכרת מהיום המאושר הזה, תציג אותה במיטבה. לכן, אם את מחפשת את השקט הנפשי והידיעה שביום הזה את לא הולכת להתפשר על פחות ממושלם, מומלץ לשקול בחיוב עלויות שהן אולי גבוהות ממה שציפית, אולם מבטיחות את האיפור שתמיד חלמת עליו, עם דגש על איפור בחומרים באיכות הגבוהה ביותר שעיקר יעניקו לך את השקט הנפשי לאורך כל היום הזה.

הברירה הטבעית

ליאט מזמינה אותך להתרשם מהידע, הכשרון, האיכות ללא פשרות ובעיקר באהבה הרבה הניכרת מכל עבודותיה. היחוד של ליאט הוא ביכולת שלה להקשיב לך, לרצונותייך, לחלומות שלך, ולהתאים את האיפור והשיער בצורה המושלמת ביותר עבורך. הכשרון של ליאט הוא לא לדבוק בסגנון אחד של איפור אלא יש לה היכולת לגוון, להתאים עצמה לכל לקוחה, לטעמה ורצונותיה, לסייע לה בשאלות מכוונות, ולהשתמש בטכניקות מקצועיות אותן רכשה במסגרת לימודיה בבתי הספר לאיפור הטובים בישראל. עם השנים והניסיון עם כלות, ליאט התפרסמה כמאפרת רגישה, מקצועית ועם המון אהבה למקצוע, שהפכו אותה למאפרת מקצועית, בין המאפרות המובילות בארץ, עם ותק מקצועי של למעלה מעשר שנים בתחום.

בתמונות הדר וטל ביום חתונתם | איפור ותסרוקת כלה ליאט בן שמשון | צילום: חיים אפריאט

לפגישת היכרות עם ליאט התקשרי עכשיו 054-5335771

bottom of page